ЕКУ-то можеше да си го спестиш - смених и аз тези дни - бях с 1.8 допреди 5-6 дни, сега съм с 2.0 - не, че не са еднакви.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Придърпване в ниските обороти...
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от aRm Покажи съобщениеНай-вероятно TPS-а, който съм сложил е фира....А ECU-тата еднакви ли са ?
За да заработи адекватно от 1.8 на 2.0 (или обратното не помня) трябва да пипа по кабеляка (нещо или се режеше или се даваше на късо, в зависимост каква е интервенцията) Ама нека някои които разбира да каже как беше...
(това важи за първите електроники)sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщениеЯ опитай и смени един по един комутаторите. Подобно поведение имах при пробил комутатор. Работеха 6 от 8-те свещи и имах подобно поведение.Същата работа.... Вадих ги 1 по 1 да видя дали ще има разлика.... Алфата ми е обладана от зъл дух Тоци Бегали. Затова споделям болката тук, че поне знам че има хора които разбират от 155 и съпътващите проблеми
Че ако отида при някой пишман майстор ще смени всичко..... и ще дам 1000+ пари. Сега ще върна пак мойто ECU поне да видя проблема с глъхненето, случайно да не е от него.
Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection
Comment
-
Сега пак върнах мойто ECU и си е*а майката тотално..... едно придърпване и тапа в ниските обороти, глъхнене и чудеса.... сложих "новото" и заспа, но не мога да разбера защо над 70-80 км/ч прави директна тапа и спира .... Явно и "новия" TPS e пръднал.Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection
Comment
-
Според мен не е от ТПС-а ако върви да 80 после забива. Според мен като вдигнеш 80 по някаква причина ти обеднява сместа. Не знам с какъв въздушен филтър си ако е "спортен" и дебиломера е тръгнал да пътува може са се получават тези явления.Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия
Comment
-
Сега сложих старото Ecu и колата нр върви грам..... трагедията е пълна.... Вдига над 80 но не върви... С другото еку ме реже на 80. Сложих 3то Еку пак от 1.8 8в и в момента закрепих положението. Забележете, сложих друг датчик за температурата на инжекциона и ми се струва че пали по-добре. Ще видим утре сутринта на студено как ще е.....Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection
Comment
-
Само да вметна че екутата преди и след фейса на 8 клапановите не са еднакви и мисля не трябва да ги сменяш така смело. Аз на моето еку съм пробвал чип от 8 клапанова, но преди фейса, там е друг номера на еку-то и колата хич не вървеше и колко по-висока предавка ползвах, толкова по-рано в оборотите ми режеше я гориво я искра... не помня точно кое.
1. При теб дали няма някакви драми и по гърнетата?
2. Опитвал ли си да караш с откачена ламбда сонда?
3. Пробва ли дебитомер-а от другата кола при теб? Те поне са еднакви!
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Такааааа.... Закачих диагностиката и ламбдата ми е тотално умряла за пети път вече може би. За жалост всеки път купувам нова! Дебитомера показваше много ниска стойност на загрял мотор. 0.57 до 0.63 волта. Вдигнах го на 0.85 и максимум пада на 0.75. Сложих и трето Еку с което нещата горе долу се подобриха. Сега остава да проверя студения старт дали ще се е променил заради датчика за температура на имжекциона. Утре ще дам отзиви. Може ли да ми дадете съвет дали има как ако взема нова сонда да я опазя жива за по-дълго време, че имам чувството че последната умря за 2 седмициAlfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection
Comment
-
Първоначално публикувано от aRm Покажи съобщениеТакааааа.... Закачих диагностиката и ламбдата ми е тотално умряла за пети път вече може би. За жалост всеки път купувам нова! Дебитомера показваше много ниска стойност на загрял мотор. 0.57 до 0.63 волта. Вдигнах го на 0.85 и максимум пада на 0.75. Сложих и трето Еку с което нещата горе долу се подобриха. Сега остава да проверя студения старт дали ще се е променил заради датчика за температура на имжекциона. Утре ще дам отзиви. Може ли да ми дадете съвет дали има как ако взема нова сонда да я опазя жива за по-дълго време, че имам чувството че последната умря за 2 седмициsigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Мимо Узунов ме е изпреварил. Провери си връзките или ако щеш, пусни успоредни кабели. Имах същия проблем с ламда №2 след катализатора, докато разбера, че са скапани конектори. Имам и 2-3 сонди, набедени, че не работят. /Моята е с 4 ламбди - 2бр. преди и 2 бр. след катализаторите./Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553
Comment
-
Ще огледам връзката между сондата и инсталацията задължително тези дни.... Казаха ми че газта скапвала ламбдите доста бързо, но не ми се вярва чак толкова бързо( то това е нелепо). На диагностиката показваше 0.245 mV и ми казаха че е тоталка...
Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection
Comment
Comment